Choroby jelita

2013-10-03 23:33

Z czujnikiem kosztów kilku centów można zdiagnozować raka trzustki w jej wczesnym stadium. Wydaje się, że będzie ona trwać od dwóch rakpluc.wordpress.com do pięciu lat, zanim zobaczymy wykorzystanie tych naklejek w laboratoriach i szpitalach. Zapytaj żywość "i ekspresji nastolatek, ale jego intuicja może uratować życie milionom ludzi. I 'Jack Andraka, 16, od Maryland twórcę nowego nieinwazyjnego testu w diagnostyce nowotworów. Jack przedstawił w Rzymie podczas pierwszej edycji Europejskiego z Maker Faire, jego pomysł. "I miał 13 lat, kiedy umarł" mój przyjaciel na guza w jego trzustce. "Powiedz Jack -". Byłem bardzo wstrząśnięty "Diagnoza tego nowotworu jest do 85% przypadków późnych i pozostawia tylko 2 % szans 'przetrwania. Badanie to na wybrzeżu diagnozy w Ameryce około 800 dolarów. "Spędziłem całe lato w Internecie, bo chciałam zrozumieć, co guz trzustki." - Still boy - "I w końcu okazało się, czytając setki ofert pracy, że obecność niektórych nowotworów, takich jak płuca czy trzustka, że ​​niektóre białka w naszym organizmie różnić, w szczególności Metatione połączeń. Napisałem do 200 laboratoriów, aby zobaczyć, czy mogę pracować z tym pomysłem, ale 199 powiedzieli, że nie. Tylko lekarz przy Johns Hopkins powiedział mi, że mogę z nimi pracować. Po miesiącach testów w końcu udało mi się z prostego miernika od 15 dolarów do tworzenia naklejki kosztów 3 centów, że może "wykryć raka trzustki we wczesnym stadium." Jack i naklejki "168 razy więcej" szybko i 400 razy więcej "wrażliwych testy medyczne tradycyjne. W przypadku raka trzustki i "złapany w czasie można" dostać 100% przypadków uzdrowienia. A następnie zmiana typu chorób białka zdiagnozowanych w początkowej fazie są tak różne, jak AIDS lub Halzheimer. "Z Internetu" - powiedział Jack - "niczego i" możliwe, że 16 lat stary facet jak ja. I powiedzieć młodym ludziom, że zamiast "stać na portalach społecznościowych może, jeśli chce, zmienić świat."